კონცეპცია განსაზღვრავს ახალ სეგემნტს ბაზარზე, რომელსაც თავად კომპანიაში უწოდებენ Sustainable Luxury Vehicle (SLUV) ანუ მდიდრული ქროსოვერების კლასი. მანამდე ისიც ითქვა, რომ მოდელი კლიენტებს Automobili Pininfarina-ს უნიკლაური დიზაინის ფილოსოფიას აზირებდა.
SLUV –
ეს არ არის ქროსოვერი ჩვეულებრივი გაგებით, ერთი შეხედვით ის მოგვაგონებს ამაღლებულ Grand Tourer-ს, რის გამოსახვასაც შეეცადა Autocar-ის მხატვარი რენდერზე. მას აქვს გრძელი კაპოტი, მკვეთრად დამრეცი საქარე მინა და დახრილი სახურავი, რომელიც მთლიანად შუშისაა.
თავიდან ნავარაუდევი იყო, რომ ის მოირგებდა ე.წ. სკეიტბორდ პლატფორმას Rivian-ისგან, თუმცა შემდეგ ამ იდეაზე უარი თვქეს. ამიტომ ის გაიყოფს არქიტექტურას ჰიპერქარ Battista-სთან, რომლის დებიუტიც ჟენევის ავტოსალონზე ვიხილეთ გასულ წელს.
Battista კი თავის ხმრივ მოქმედებაში მოჰყავს 1900 ძალიან ელექტროძრავს, რომელიც 2300 ნმ მაბრუნ მომენტს გამოიმუშავებს. ის ადგილიდან 100-მდე 2 წამში ჩქარდება, ხოლო 300-მდე 12 წამში. მისი მაქსიმალური სიჩქარეა 350 კმ/სთ.