როგორც ცნობილია გასულ წელს მოდელის დებიუტის დროისთვის კომპანიამ რამდენიმე ვარიანტი წარმოადგინა GLB 200 (1,3 ლიტრიანი, 163 ძალიანი ძრავით) და GLB 200 d (2,0 ლიტრიანი, 150 ძალიანი ძრავით). მოგვიანებით გამოჩნდა დიზელის GLB 180 d (2,0 ლიტრიანი, 116 ძალიანი ძრავით), ახლა კი ამავე ინდექსით ბენიზნის ძრავიანი ვარიანტის დრო მოვიდა.
სიახლე აღჭუირვილია 1,33 ლიტრიანი ბენზინის ძრავით, მას წინა ამძრაობა აქვს და დაწყვილებულია 7-საფეხურიან ავტომატთან. სიმძლავრის
შემცირებამ მისი დინამიკური მაჩვენებლები დაბლა დასწია და ახლა 0-დან 100-მდე ასაჩქარებლად მას 9,9 წამი სჭირდება. თუმცა შემცირდა საწვავის მოხმარების ხარჯი და ის ახლა 100 კმ-ზე 6 ლიტრს არ აღემატება.
მისი გაყიდვები ევროპაში უკვე დაიწყეს და აქამდე არსებულ სასტარტო მოდელზე 900-1200 ევროთი იაფი ღირს(ბაზრიდან გამომდინარე).