ჰოლმარკის განცხადებით, მოდელზე მოთხოვნა 500-ზე დაბალი აღმოჩნდა, მაშინ, როცა მანამდე 1200-ს აღწევდა. მიუხედავად იმისა, რომ ბოლო 20 წლის განმავლობაში მდიდარი ადამიანების რიცხვი სამჯერ გაიზარდა, კლიენტებმა უპირატესობა სხვა ავტომობილებს მიანიჭეს, და საერთოდ ქროსოვერებზე გადასხდნენ.
ჰოლმარკის თქმით, მიუხედავად იმისა, რომ Bentley დიდი
ზომის სედანებს 100 წელზე მეტია აწარმოებს და მისი მდელები Rolls-Royce Phantom-ზე მთხოვნადი იყო, მოთხოვნამ იმდენად იკლო, რომ მის წარმოებას უბრალოდ აზრი არ ჰქონდა. Mulsanne მემკვიდრის საკითხი კი არც განიხილება. მან აღნიშნა, რომ ახალი Flying Spur სრულფასოვნად ვერ ჩაანაცვლებს Mulsanne-ს, თუმცა ის ყველაზე სრულყოფილ მოდელად მოიხსენია, რომელიც აქამდე კომპანიას უწარმოებია.