როგორც ჰეჩბეკის შემხთვევაში მოხდა აქაც ავტომობილის სათვლე ბაზა იგივე დარჩა, თუმცა შიეცვალა გარეგნული გაბარიტები: საერთო სიგრძე გაიზარდა 40მმ-ით, სიგანე 20 მმ-ით ხოლო სიმაღლე 10მმ-ით. წინა სავარძლები უფრო დაეშვა, რამაც თავს ზემოთ სივრცე გაზარდა. არ შეცვლილა საბარგულის მოცულობა და ის კვლავ 425 ლიტრია.
ვიზუალურად A3 სედანი იმეორებს ჰეჩბეკს. აქაც დომინანტია ექვსკუთხა ცხაურა Singleframe, მატრიცა ოპტიკა პიქსელის მაშუქებით. ისინი 15 ერთმანეთისგან დამოუკდეიბელი დიოდისგანაა დაკომპლექტებული, რის შედეგადაც იქმენება ერთგავრი უნიკლაური ხელწერა Audi A3-ის ყველა ვარიანტში.
რაც შეეხება მოდელის აეროდინამიკურ მახასიათებელს - მისი წინაღობა 0,25-ია რაც 0,04-ით ნაკლებია წინა თაობის მოდელზე. მისი მიღწევა კი ცხაურაში ორი მოძრავი ჭრილის გაჩენამ განაპირობა, ასევე საქარე მინების ფორმის ოპტიმზიებამ და სამუხრუჭე მექანიზმებში გაგრილების სისტემის დანერგვამ.
ავტომობილის სალონში ვხედავთ მულტიმედია სისტემას MMI, მესამე თაობის ეს სისტემა წინაზე ათჯერ უფრო სწრაფად მუშაობს. მყიდველებს სთავაზობენ ყველა შესაძებელ ონლაინ სერვისს, მოწინავე ნავიგაციას, პროტოკოლებს Android Auto და Apple CarPlay, ასევე სმარტონისთვის აპლიაკციას, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ ავტომობილის დაკეტვა/გაღება და დაქოქვა. ამასთან სისტემაში გათვალსიწნებულია 6 პროფილი, ავტომატური დამუხრუჭების სისტემა და ადაპტირებული კრუიზ-კონტროლი.
ახალი თაობის სედანი Audi A3 ხელმისაწვდომია დაკიდების რამდენიმე სისტემით. საბაზისო ვარიანტში ის პასიურია, სურვილის შემთხვევაში შეგიძლიათ შეუკვეთოთ დადაბლებული სპორტული ვარიანტი ან ელექტრონულად მართვადი ადაპტირებული ამორტიზატორებით. ამძრაობა ამ ეტაპზე მხოლოდ წინაა.
ძრავერბის გამაში გათვალისწინებულია ბენიზნის 1.5 TFSI (150 ცხ/ძ 250 ნმ), ექსვსაფეხურიან მექანიკასთან ან ავტომატთან S Tronic. ამასთან მეორე ვარიანტისას ძრავს ემატება 48-ვოლტიანი ჰიბრიდული დანამატი და მცირე დატვირთვებისას ცილინდრების გამთიშავი სისტემა. გარდა ამისა, ასევე არის დიზელი 2.0 TDI (150 ცხ/ძ 360 ნმ). მოგვიანებით კი ბაზარზე გამოჩნდება უფრო მცირე მოცულობის ბენზინის ძრავიანი ვარიანტები.
ავტომობილზე შკევეთები უკვე დაიწყო, მიწოდება კი ზაფხულში იგეგმება. მისი სასტარტო ფასია 27 700 ევრო.